Direktlänk till inlägg 26 november 2010

helvetes rygg!

Av linda - 26 november 2010 12:48

Vad ska jag ta mig till? Igår när jag kom hem ifrån praktiken och satte mig i sängen fick jag så sjukt ont i ryggen att jag knappt kan röra mig. Jag kunde inte gå på toa själv och jag kunde knappt sitta ner. I natt har jag inte sovit någonting eftersom jag har haft så ont. Jag trodde det skulle bli bättre idag men jag hade fel. Jag har så fruktansvärt ont. Jag har aldrig i mitt liv känt en sån smärta (jag vet att det kommer bli värre, under förlossning mm).


Min rygg tar död på mig.  

 
 
Ingen bild

Lisa

30 november 2010 18:15

Du vännen, det är inte så att det är foglossning du känner av? läs om det på wikipedia om du vill lära dig mer. Massvis med kramar

linda

30 november 2010 21:32

jo, men det är något annat också. när jag satte mig i sängen i torsdags så var det som att det knäckte till, resten av den kvällen spenderade jag i sängen.

 
Ingen bild

Lisa

1 december 2010 11:42

Okej, jag förstår. Har du frågat om det på bvc?

linda

1 december 2010 16:00

nää, det har jag inte.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 20 april 2011 10:13

Elver blev sju veckor igår. Det är galet vad tiden går fort, känns som att det var igår han föddes. Han är en helt otrolig liten kille som är glad för det mesta, han skrattar ofta och sover en del. Jag älskar honom över allt annat och skulle inte kun...

Av linda - 19 april 2011 02:52

...är inte min grej. 

Av linda - 31 mars 2011 11:35

Han ler, min fina kille! Åh, helt underbart. nu är mamma stolt! ...

Av linda - 31 mars 2011 10:35

Jag är så otroligt lycklig

Av linda - 28 mars 2011 07:00

GRAVIDITET När fick ni reda på att du var gravid? 7 Juli 2010.Var det planerat? Nej, men så himla välkommet!Mådde du illa under graviditeten? Ja, de första (ca 15) veckorna, Hade du mycket foglossningar? Ja!! Hade du någon hormonrand? Ja.Fick du br...

Ovido - Quiz & Flashcards